2012. október 26., péntek

De miért csak én repüljek, hogyha más is szállhat?


Állandóan hiányzik. Folyton csak rá gondolok. Mikor felkelek, mikor reggelizem, mikor úton vagyok, mikor hülyülök a haverokkal, mikor vitázok a szüleimmel, mikor hazafelé battyogok, közben zenét hallgatok, nézem a tájat, mikor leveszem a cipőm, mikor leülök az ágyamra, mikor valami iszonyatvicces vígjáték megy, mikor pakolok, mikor zuhanyzom, mikor lefekszem, mikor alszom...Aztán megint kezdődik minden elölről.
Épp most is rád gondolok. Keresem a tekinteted, ami mindig mosolyra bír. Melletted egy új ember lettem, ragyogok. Elő tűnt a harciasság, hogy kiálljak melletted ha igazad van, ha nem.
Tökéletes vagy? Nem, de nekem az vagy, mert hibáiddal és erényeiddel együtt szeretlek. A legszebb vagy? a legszebb nekem igen, te vagy.

Ahogy bejelentkezel, kinek a nevét keresed először? Amikor meghallasz egy lassú számot a rádióban, kinek az arca ugrik be? Amikor meghallod, hogy a telefonod csörög, kinek a hívásában reménykedsz? Kinek a nevére hagy ki egy ütemet a szíved? 

Hirtelen, jön egy változás, és szívem máris védtelen nagy a félelem, hisz elvehetnéd mindenem. .